Subject: Muuga tee pöördumine
From: "Rait Parve" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Dec 2024 08:51:34 +0200

Tere

Meie poole on pöördunud Randvere ja Muuga elanikud, kes küsisid
markiirpostide osas, mida on riigitee äärde paigaldatud tähistamaks kive
ja kände. Selgitasime, et eeldatavasti riigitee niitja paigaldas Muuga
teele markiirpostid, et tähistada kive, kände jms.

Elanike mure on aga selles, et iga posti otsas helkur. See pidi juhte
eksitama, et aetakse poste segi loomadega, tehakse äkkpidurdusi jne. Nende
soov oli, et edastaksime nende mure Transpordiametile ja, et postidel
lõigataks helkurid maha. Nagunii pimedas ei niideta.

Palun andke meile siis tagasisidet, kas saate selles osas midagi teha.

Rait Parve
transpordi vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8707

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.